Adviseur verkeer en vervoer - gemeente Nijkerk

dinsdag 12 december 2017 357x gelezen

Bedrijf

Gemeente Nijkerk

Locatie

Nijkerk

Functieomschrijving

Inwoners, ondernemers, maatschappelijke instellingen en gemeente: samen zijn we Nijkerk, een dynamische gemeente met 42.000 inwoners. Als organisatie faciliteren wij initiatieven van de samenleving en zoeken de samenwerking actief op.

 

Onze organisatie bestaat uit slagvaardige zelfsturende teams, die plaats- en tijdonafhankelijk werken. Werk je bij ons, dan ben je een zelfstandige, ondernemende en flexibele professional. Voor de gemeente Nijkerk staan de kernwoorden vertrouwen, verantwoordelijkheid en eigen kracht centraal.

 

Binnen het Ruimtelijk Domein levert het team de Vakspecialisten een integrale en vakinhoudelijke bijdrage aan integrale projecten binnen zowel de gemeente Nijkerk als in regionaal verband en de advisering van het bestuur vanuit diverse specialismen. We initiëren en monitoren projecten en beleidsontwikkelingen en vertalen vanuit onze specialismen en de ambities uit het collegeprogramma en de programmabegroting in beleid, plannen, studies en/of activiteiten.

 

Ter versterking van het team zijn we op zoek naar een extra: Adviseur verkeer en vervoer (36 uur in de week).

 

Wat ga je doen?

In deze functie werk je aan het verkeer- en vervoerbeleid binnen de gemeente Nijkerk. Je bent direct betrokken bij of verantwoordelijk voor het opstellen van diverse beleidsplannen binnen de gemeente en je levert een belangrijke bijdrage aan de uitvoering van deze beleidsplannen.

 

Je vertegenwoordigt de gemeente Nijkerk bij interne en externe ontwikkelingen vanuit het vakgebied en verzorgt de advisering en het opstellen van rapportages aan het college van Burgemeester en Wethouders en de gemeenteraad.

Profiel kandidaat

Competenties

Wij vragen van al onze medewerkers dat hij/zij:

- nieuwsgierig blijft en zichzelf wil blijven ontwikkelen;

- houdt van samenwerken, maar ook zelfstandig taken kan oppakken;

- constant naar ontwikkelpunten zoekt en vernieuwend durft te zijn;

- verbinding zoekt binnen het Stadhuis (Maar ook actief met de samenleving);

- kritisch durft te zijn en feedback durft te geven;

- met het team de resultaten bepaalt en deze verantwoordelijkheid oppakt;

- mondeling (en schriftelijk) sterk is.

 

Functie-eisen

Je hebt een op het vakgebied afgeronde hbo-opleiding, bijvoorbeeld Verkeerskunde. Daarnaast verwachten wij van je dat je minimaal drie jaar ervaring hebt met de uitvoering van bovenstaande taken. Verder verwachten we een goed ontwikkelde politieke en bestuurlijke gevoeligheid en inhoudelijke deskundigheid op het gebied van mobiliteit.

Aanvullende informatie

Salaris

Afhankelijk van opleiding en ervaring bieden wij voor deze functie een salaris van maximaal €4.474,- (salarisschaal 10A bij een fulltime dienstverband, salarispeil 1 augustus 2017). Functiewaarderingsonderzoek vindt plaats.

Contact

Informatie

Wil je meer weten over deze functie, neem dan contact op met Hans Dobbenberg, telefoonnummer 06 50676432 email: h.dobbenberg@nijkerk.eu

 

Sollicitatie

Als je belangstelling hebt voor deze functie kun je tot 31 december 2017 solliciteren. Stuur jouw brief + cv naar gemeente@nijkerk.eu, email-onderwerp: vacaturenummer 201727. De eerste gesprekken zullen plaatsvinden in week 3 van 2018.

 

Benieuwd naar de organisatie veranderingen die de gemeente Nijkerk de afgelopen jaren al heeft gerealiseerd? Bekijk het filmpje.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Verkeerskunde is een uitgave van ANWB.
© 2018 www.verkeerskunde.nl - alle rechten voorbehouden.